tisdag 8 april 2008

this is the end

Vi visste alla att denna dagen skulle komma, men jag är inte redo att ta farväl. Vad ska jag nu se fram emot? Vad ska nu få mig att klappa händerna av förtjusning? Och hur kommer det att sluta? Det känns som om jag kommer att bli besviken vilket fall som helst. Sam och Dean var dem som fick in mig på Zeppelin igen, det var dom som väckte något inom mig. Längtan efter ett dovt mullarande, blänkande svart vrålåk med en rejäl vapenarsenal gömd i bagageluckan. Längtan efter sann vänskap. Dem fyllde hålet som "Haunted" lämnade.

Jag är ortodox i mitt tv tittande. Jag laddar inte ner, jag kollar inte upp om det kommer fler avsnitt. Jag vill inte bli besviken i förväg. Det var bättre förr runt 98 då jag åkte till London och såg ett Vänner avsnitt som inte sänts i Sverige ännu. Jag saknar den där naiviteten.

Dagens låt:
Depeche Mode-"Stripped"



.....
Nu precis när det började kände jag ett obehag i magen, en klump. Jag är så ledsen.

....
Ok jag kunde inte hålla mig. Det finns en tredje säsong, jag vet inte hur jag ska känna inför det.

Inga kommentarer: