tisdag 29 april 2008

I am nothing and should be everything


Först händer inget, sedan allt. Nu överdrev jag men på fredag är det 2 bra saker som krockar med varandra. Jag har redan bestämt mig för Sweet Sixteen festen (om det skulle köras Tiara girl där också skulle min lycka vara gjord) men Bob Log III spelar på SLussen samtidigt. Jag har aldrig lyssnat på Bob Log men har alltid funnits i periferin som en riktigt stone cold motherfucker med hjälm, en nutida Hasil Adkins och minst lika perverterad om inte mer. Att jag inte såg honom i Hutlsfred för en herrans massa år sedan, då jag fortfarande var naiv nog att tro på festivaler, har jag ångrat några gånger. Men jag är en bekväm människa som inte gillar regn eller annan misär därför valdes han bort. Jag kommer säkert ångra mig den här gången också men jag har ju bestämt mig. Och att göra något annorlunda, något som är olikt min bekväma rutin uppmuntras. Det är dessutom billigare på Sweet Sixteen.
Sådan är jag, bekväm och snål. Tahts how I roll.

(Jag valde en lite mera smakfull bild, men om du är sugen på lite naket är det bara till att klicka på länken)

Dagens låt:
Hasil Adkins-"Shake that Thing"

Inga kommentarer: