fredag 11 april 2008

hell bent for popquiz

En sammanfattning.
Pop quiz och vi hamnade på en plats 14-20, på något sätt "försvann" vi. Eftersom vi tyckte att vi var så duktiga har vi kommit överens om att det blev en plats 16. Om jag ändå bara hade fått min vilja igenom på Patti Smith, och hur kunde jag glömma Philemon Arthur and the Dung!? Olles syster sa att hon aldrig ska tvivla/ifrågesätta mig igen, hon blev förmodligen också lite rädd för mitt agerande. Skrik osv. Årets första kyckling gyro på medborgarplatsen. Ett läskigt tåg som körde omkring vid Globen och Slakthusområdet, som är den läskigaste platsen i Stockholm under nattetid.
Olle syster var OK att ha med in laget, även fast hon jämt skrev artist och låt på fel plats.Vi ses nästa gång och då ska vi avancera. Ja jävlar, det är krig och blodigt allvar.
Livet blir inte roligare än så här, halvfullt eller halvtomt beroende på hur man känner sig.

Dagens låt:
Gary Numan-"Metal"

Inga kommentarer: