måndag 14 april 2008

lets get physical

Igår gjorde jag ett patetiskt försök till att "träna". När jag flyttade snodde jag med mig en slag magtränar grej som man rullar på golvet och det fanskapet orskade mig smärta. Jag tror det kallas träningsvärk och jag gillar det inte. Jag föredrar att göra rent avlopp och köksfläkt, jag finner det ytterst tillfredställande. Att se hur skiten bara försvinner får mig att känna mig lättare. Dessutom brukar jag säga att rock'n'roll och träning inte hör ihop. Men att städa garderober och skafferier det är hard core, det är rock'n'roll.

Dagens låt:
Howlin' Wolf-"How Many More Years"


låten är fantastisk men snacken innan om "when you aint got no money to pay your house rent, you've got the blues", det är guld.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har magtränarrullaren också, och får kramp i korsryggen av att använda den. dessutom fastnar allt möjligt äckligt i hjulen på den.