onsdag 9 april 2008

mind your business thats all

I morgon är det pop quiz igen och jag trodde att det skulle bli kul. Men nu verkar det som om Olle syrra ska vara med. Och no offens men jag vill inte ha henne med i vårat lag. Hon är trevlig och funkar väldigt bra under familjerelaterade omständigheter, men jag vill inte ha henne med när jag ska ha kul. När det kommer till frågesport är det blodigt allvar för mig (framförallt om man lägger till lite alkohol). Jag skriker och svär och räds inte för att ta till våld. Jag vill inte att min "släkt" ska se mig så. Dont mix business with pleasure. Det är därför jag aldrig dricker en droppe på släkträffar eller när jag träffar min syster som jag faktisk skulle räkna som en vän. Familj, alkohol och festligheter hör inte ihop.
Dessutom vet jag inte om Olle syrra kan bidra med så mycket i morgon, hon är inte tillräckligt nördig utan drar med åt tönt hållet. Kort är hon också, väldigt kort. Om hon kunde hjälpa mig till en seger hade hon varit välkommen. Hoppas hon måste vara hemma och plugga.

(men annars gillar jag Olles familj, har ju praktiskt taget vuxit upp där)

Dagens låt:
Gary Numan-"Films"

Inga kommentarer: