lördag 19 april 2008

mama I dont want to die.

Vinfull i min ensamhet. Vad passar då bättre än att croona med till Otis och Howlin' ?

Det märks att jag har haft en "hiatus" på¨2 dagar. Då måste jag skriva varenda löjliga tanke jag har. Men ibland tycker jag att jag träffar riktigt bra med mina inlägg (även om det bara är en fortsättning på min lunarstorm dagbok). Mitt favorit inlägg är "mamma jag har gjort så mycket som du inte vill veta om". Där har jag verkligen träffat mitt i prick. Om jag ändå alltid kunde vara på den toppen. Det inlägget är så fint och ärligt. Jag tycker att det uttrycker en riktigt fin kärlek till min mamma. Vi står så nära varandra man kan utan att prata om saker. Vi var ensamma så länge, ensamma tillsammans. Jag minns när Pappa precis flyttat/lämat oss. Mamma förhörde mig på spanska glosor och sedan kollade vi på Vänner och åt micro popcorn. Det var en fin tid då det bara var oss två. men det är ännu finare att vi inte behöver vara ensamma längre.

Inga kommentarer: