torsdag 24 april 2008

We love the city

Istället för en "krogrunda" (gick förbi Imperiet men fortsatte att gå) igår blev det en långpromenad runt halva stan. Från Skanstull till Fridhemsplan till T-centralen, och jag tror inte att jag var tyst många minuter. Det jag pratade om var i huvudsak: klasskillnader, keeping it real, håna andra människor, svordomar och spöken. Jag fick äntligen tag på Ben & Jerry 'wich glassen, den var som en dröm, för god för att vara sann. Att gå kvälls/natt promenader i stan med Olle är bland det bästa som finns, och om man inte räknar med glassen (26 spänn, ett hutlöst pris men så värt det!) så är gratis!

På något vänster trodde jag att det skulle räcka med 15 st träplattor á 30x30 cm för att täcka hela balkongolvet. Jag behöver det dubbla.

Dagens låt:
Hefner-"We Love the City"

Inga kommentarer: