onsdag 25 mars 2009

tunnel of love

Jo, jag tänkte så här det var snart 1 år sedan (11 månader lite drygt) som jag fick uppleva den fina tunnelfesten utanför Debaser Slussen som anordnades av Stockholms Väcknings Patrull och då vore det väl dags att upprepa det lyckade konceptet. Förslagsvis nu på lördag när Debaser ändå kommer stänga en timma tidigare pga sommartiden. När klockan är 2 finns det mycket dans kvar och jag vill vara Steven Tyler igen som jag proklamerade där i tunneln där jag även slog sönder knogarna mot taket. Visst var temperaturen mer förlåtande då men med alkohol i blodet och dans i kroppen håller man värmen utan problem. Och om man blir sjuk slipper man gå till jobbet.
Så antingen kommer SVP tillbaka eller så håller Debaser öppet till 3 (4) som enligt mig vore det självklara alternativet.

Dagens låt:
Wanda Jackson (ft the Cramps)-"Funnel of Love"

Inga kommentarer: