tisdag 24 mars 2009

Can I be Frank?


Jag önskar att gillade Gallows lika mycket som jag gillar Frank Carter. Jag har en fäbless för rött hår, har velat ha det så länge jag kan minnas men bara färgat det rött en gång. Jag gick i 8:an och innan dess hade jag mest experimenterat med karamelfärg.
Jag gillar att han är så stenhård. Jag vill också var stenhård och kompromisslös. Jag vill vara allt han är utan möjligvis tatuerad. Så nu sitter jag och försöker få grepp om musik som närmas kan förklaras som hardcore. Ruts covern är oemotståndlig och med titlar om "Just because you sleepnext to me doesn't mean you're safe" är jag inte villig att släppa taget riktigt ännu.
Gallows är iaf hästlängder bättre än Joni Mitchell.

Dagens låt:
Gallows (feat Lethal Bizzle)-"Staring at the Rude Bois"


(Videon)

Inga kommentarer: