lördag 14 mars 2009

when the angels play their drum machines


Hedervärd 8:e plats på ett ovanligt bra quiz nästan helt befriat från electro/techno och andra slaggprodukter. Istället fick vi roliga och tydliga bildgåtor. När Killing Joke dök upp sade jag att jag var nöjd oavsett placering. Men nu slutade det lyckligt och bara 22 poäng från vinst och 2 poäng från ett lag som vunnit en gång förrut. Så det känns nästan möjligt nu.SoBa är ett lag att räkna med även om vårat namn börjar kännas lite tråkigt men det är för sent att byta nu.
Jag har ingen beef med Slappers längre. Tack för ett bra quiz, allt är förlåtet.

Mammas operation gick bra och jag ska besöka henne på onsdag. Nu återstår bara det värsta, väntat på testresultatet från själva knölen. Jag har allt för svagt psyke för det här, Det är jobbigt att höra min mamma låta så ynklig. Hon som är så tuff att hon skrattar när hon skär av sig en bit av tummen medans jag svimmar av blotta åsynen utav blodet.

Dagens låt:
East 17-"Stay Another Day"

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till platsen. jag gick inte, kände mig halv-sjuk och hel-nervös över hur fruktansvärt dåligt det skulle gå på quizet.

vad skönt att operationen gick bra. hoppas att allt är som det ska med testet.

rocky sa...

Nästa gång är den 9 april, skärtorsdag. KGB ska ha quiz första onsdagen i månaden, jag har själv aldrig varit där men det dröjer nog inte länge.