söndag 25 november 2007

You've got to sort the good fruit from the bad fruit

Jag kom hem efter 1 timma, så lång tid tog det. Om man funderar på att ta en taxi så ska man göra det. Annars hade jag en helt OK kväll. Fritz och Ace. Levande Död var skit coola och han från Johns Candy var på Ace och dansade något otroligt bra. Han lyfte hela dansgolvet. Ni vet han den lite runda med glasögon, jag älskar honom.
Men pga att tunnelbanan var fucked upp kunde jag hjälpa någon. Jag hittade en plånbok som en tjej i min ålder tappat. Kollade upp nummer på Eniro och hon ska komma förbi och hämta den i morgon. Idag är jag en snäll människa, och om karma finns så måste jag få något bra. Något riktigt bra, inte av henne, av henne vill jag inte ha något det känns bara löjligt. Men jag har gjort någon en stor tjänst och sådant måste ödesgudarna gilla.

Kvällen låt:
Hefner-"Good Fruit"

3 kommentarer:

Anonym sa...

sådär har jag gjort säkert 5 ggr o inte fått ett skit för det.
för övrigt har jag en suspiria t-shirt. ciao.

rocky sa...

om man stjäl plånböcker brukar man inte få "hitte lön". Men hur har du lyckats hitta 5 pluskor?

Anonym sa...

5 pluskor på 22 år är la inte så möe...? jag ser ju allt, alltid.