torsdag 29 november 2007

I cant help my self

Ok, Ok, en skit dag på jobbet som inkluderade: strömavbrott, kassa problem, dator problem, idiot kunder och problem med kassaskåpet. Ibland så kan man fan inte klandra mig för att jag avskyr mitt jobb. Ìbland så krävs det så lite för att göra mig glad. Olle hade tagit upp mina julgrejer som mamma skickade med mig i flytten. Jag mindes inte allt som fanns där och pep av förtjusning över varje ny upptäckt. 3 advents stjärnor, en ljusstake och min gamla underbara advents kalender. En sådan som man gör själv "DIY, bitch!" som jag brukar skrika. Jag vill att den ska sättas i bruk, jag vill öppna ett litet paket varje dag, eller få en liten överraskning varje dag för jag är Caroline hård som sten utanpå men mjuk som sockervadd inuti.

Jag har hittat min klänning! och fy fan vad den är bitchin.
köksluckor i morgon och katter på söndag, nu kan jag uthärda mina 7 arbetsdagar på raken. Twodown and five to go.

Dagens låt:
Shirelles-"Baby it's you"

Inga kommentarer: