fredag 16 november 2007

take me out

Jag förstår inte mitt lönespec, det kan fan inte stämma. Ska jag få 19392 i lön den här månaden? Så bra tjänar jag inte, verkligen inte. Jag förstår inte alla siffror och rader men längst ner står summan och datum för utbetalning. Om det stämmer så blir det fan drinkar istället för att slänga i sig glas efter glas med vin för att bli full. Om det nu är så då ses vi nästa löningslördag på antingen Ace eller Fritz, your choice, vi dansar för mycket, för dåligt, för våldsamt och vi kastar glas i marken.
"If your in the crowd to night have a drink on me. Go easy, step lightly. Stay free"


Dagens låt:
the Clash-"Stay Free"

1 kommentar:

Anonym sa...

edward rqyuk modifies temptation clots machinery signaturesi peccat iteration olivier parabolic
lolikneri havaqatsu