lördag 24 november 2007

where were you while we were getting sloshed?

Efter min fullkomliga succé igår då jag var full kl 17 och Olle var för trött efter att ha jobbat så blev det ingen Jonas Game. Vi åkte hem och kolla de på idol istället. Så vi gör ett nytt försök ikväll med gamla hederliga Fritz Corner som faktiskt verkar ha något att bjuda på idag. Levande Död låter nästan för bra för att vara sant, han håller på och jobbar på en tema skiva efter John Ajvide Lindquist "hanteringen av odöda" det kan väll bara bli bra. Analogisk dödsynth eller vad dem kallade det. Om jag idag blir full kl 17 igen så får jag bara hålla ut, och det är kanske bättre om man äter något, att dricka på fastande mage är inte så bra.
Egentligen vill jag ju gå till Ace och uppleva svunna tiders romatik, tider som jag vet aldrig kommer tillbaka nu när bandykillar och Rocks tjejer (som min granne) lagt vantarna på stället.

Jag tog farväl av min Urban outfitters klänning idag, jag ville så gärna att det skulle funka mellan oss men det gjorde det inte. Jag har kvar en bild på den. Istället handlade jag kläder på Gina Tricot, det är ungefär klädbutikernas motsvarighet till Donken. Det är så dåligt och det vet man, men likförbannat hamnar man där för att det är så billigt.

Dagens låt:
the French-"Nestbuilding"

Inga kommentarer: