onsdag 14 november 2007

I bashed his bleedin' head with a great big lump of led

När man tror att det ska sluta som en lugn händelselös dag, det är då det händer.
Det är då en medelåders man kommer in och vill lämna tillbaka ett par trosor som var för stora till hans dotter. Lappen avriven och oplomberade tror han att det går hur bra som helst.
men jag ärt hård som sten, jag är en hard ass jag säger nej lugnt och metodiskt. Jag förklarar att
det inte går av hygieniska skäl. Om man vill lämna tillbaka måste trosorna vara plomberade. Mannen säger att dom var det, jag kontrar med "ja, VAR, dom måste vara det när dom kommer tillabaka till butiken".
Men som sagt jag viker mig inte för någon som tappar håret. Han säger att vi har dålig service, stormar ut och när han är på betryggande avstånd säger han att jag kan dra åt helvete. Jag säger "jaha" och hjälper nästa kund. Jag finner viss nöje i att folk blir förbannade. Om dom ändå hade balls nog att svära mig rätt upp i ansiktet och inte springa iväg som skolflickor. Om dom gjorde det skulle de få pngra den dagen de föddes. För jag är hänsynslös, jag är bitter och väldigt syrlig. Jag gillar brittisk humor.

Dagens låt:
New Young Pony Club-"Ice Cream"

Inga kommentarer: