torsdag 1 november 2007

what doesn't kill you makes you stronger

Idag är jag oslagbar, jag måste vara det. Jag är som Bruce Willis i "Unbreakable" eller vad den där Shangalang rullen heter. Jo, jag åt på Donken till lunch och min burgare var inte färdigstekt, den var rödrosa inuti Jag kämpade med min ångest, jag borde gått och sagt till men det vågade jag inte. Jag var ju alldeles ensam. Men min hjärna arbetade på ett annat plan, man kan äta blodigt nötkött och i reklamen säger dom att det är 100% nötkött så jag borde klara mig. Och om jag nu skulle bli magsjuk så är det ju bara bra för jag slipper jobba. Jag åt upp hela burgaren för "a girl's gotta eat", eller en nojjig tjej iaf. Jag mår bra! Lite huvudvärk, men så har det varit ett tag.
Jag är Bruce Willis!
Och när jag går ute men ipoden och lyssnar på the Damned-"New Rose" känns det som om jag äger världen. Det är underbara 2 minuter och 42 sekunder, det är underbart så länge det varar.

Dagens låt:
the Damned-"New Rose"

Inga kommentarer: