tisdag 13 november 2007

I wrapped it up and sent it.


Snö, en hel del snö. Men vi vet ju att det kommer töa bort och då blir man blöt om fötterna. Det är alltid så med den första snön, den inger bara falska förhoppningar. Detta till trots har jag varit och handlat lite julklappar och paket papper, det skadar inte att vara ute i tid. Jag hatar att julhandla och nu när man är "vuxen" kan man inte bara slänga ihop något på slöjden. Folk vill ha bra presenter. Jag kan göra en hel del fina saker med paljetter men det är ju inte allas kopp te, så jag har börjat beställa lite saker från Internet till folk. Man ska göra det lätt för sig.
Första julen hemifrån och jag ska ha en riktig bitchin jul, iaf en bitchin julgran americana stil. More is more. Ta igen för de 2 åren med mammas mesiga sorgliga ursäkt till gran. Det finns en jättefin vit gran på Åhléns, den skulle vara så snygg och matcha så bra in i vardagsrummet. Jag älskar julen, glitter, ljus och paket till mig. Jag har en dröm om att åka till new York och se när dom tänder granen i Rockerfeller centre. Min religion=konsumtion.

Dagens låt:
Manic Street Preachers-"Last Christmas"

Inga kommentarer: