lördag 3 november 2007

My sandwich!

Ingen fruktan, men nog lite respekt. Jag fick min ursäkt av dem som stal min tvättid i lördags.
Jag trodde verkligen inte att det skulle hända, men kvinnan ringde på och bad om ursäkt för ett tag sedan. Nu såhär i efterhand är jag glad över att Olle stoppade mig från att använda svordommar, könsord och hot om fysisk skada. Jag fick ju in respekt ändå. Om jag inte hindrat mig kanske det skulle blivit som i Vänner då Ross får hjälp av Phoebe att skriva en farlig lapp att sätta på sin lunch i jobbkylen. Ni som inte sett det avsnittet har verkligen missat något. "My sandwich!"
"You ate the only good thing in my life". Sådan ångest och uppgivenhet, ett enastående avsnitt.

Ikväll: Ace

Dagens låt:
Siouxsie & the Banshees-"Halloween"

(jag vet att det är några dar sedan men allmänheten har ju andå växlat ihop det med alla helgona)

Inga kommentarer: