tisdag 20 november 2007

Oh yeah you're all cracked up fury

Självdestruktivt beteende handlar inte bara om att vålla sig fysisk skada, dricka som Harry (i Jönsonligan), eller knulla runt. Det kan ta sig sådan former som jag sysslar med. En kväll för en vecka sedan (give or take) när jag var inne på stureplan.se och roade mig med mingelbilder för att åter igen inse att jag är så mycket bättre än folk på white room och hells kitchen., där finns de fulaste och sjukaste människorna. Jo då råkade jag klicka in på Style by Kling, Elin Klings blogg. Men jag vet inte om det kan kallas för blogg. Det är mest reklam och dagens outfit, sedan kan läsarna skicka in bilder på sig själva i sina helrätta outfits och så röstas det om vem som var mest rätt. Det kryper i skinnet på mig, jag vill inte tro att världen befolkas av sådana menlösa människor, 100 000 läsare i veckan! Jag blir så arg och frustrerad, det kan inte vara bra för mitt blodtryck, men likförbannat måste jag gå in och kolla vad som händer. Det är självdestruktivt, det bryter ner mig psykiskt men jag bara måste "läsa" om hur rätt Mary Kate Olsen är. Det spelar ingen roll hur mycket man guldsprejar en bajskorv, det är fortfarande en bajskorv. Hon kommer alltid vara den vidriga ungen i världens sämsta serie.

Inga kommentarer: