söndag 30 september 2007

Visions of SoBa in my head.

Jag vill vara som dungeon mastern i dungeons and Dragon spelet, eller vi kan kort och gott kalla det för lekledare.Lekledare för SoBa Jag funderar på att skriva ihop en liten musikfrågesport med en introtävling, nackdelen med detta är ju att jag inte får vara med och leka och inte heller visa hur begåvad och kunnig jag är.
En utav årets höjdpunkter var när jag var med Olles arbetskamrater och spelade TP. Jag fick en fråga om vilket band Dave Dee, Dozy; Beaky, Mick & Tich var med i. Vilket jag afnnhur simpelt som helst, dom har ju gjort "legend of Xanadu" och bandet heter som dom själva. När jag svarade möttes jag av vad jag tolkade som en vördnadsfull tystnad. "Hur kunde du det?"
Jo jag är ett orakel.
Risken med att jag gör en frågesport är att den antingen blir för svår, eller för att kompensera blir för lätt. Men om jag har tråkigt någon dag ska jag göra det. Helst lika bra som Ross när gjör sin frågesport i spelet om lägenheten vs ankan och tuppen.

Dagens låt:
the Slits-"So Tough"


Inga kommentarer: