fredag 28 september 2007

Words on paper written in sand


OMD blir bättre och bättre för varje lyssning. "Telegraph" är en riktig dansgolvsvältare den träffar någonstans i ryggraden, om jag skulle höra den ute skulle jag bli så till mig att Olle skulle få en blåmärke. Jag brukar slå till honom på armen när jag blir uppspelt över en låt. Under alkohol påverkan förlorar jag finmotoriken och slår hårdare än vad som är brukligt.
Olle skulle egentligen gått på TTA idag men struntade i det, vilket gjorde mig glad eftersom jag då kunde spela upp OMD för honom. Föregångarana till TTA, fast mycket, mycket bättre.

Jag är övertygad om att jag skulle kunna bli en riktigt bra DJ, framförallt om jag gör det i ett team med någon so inte är lika elitistisk som jag.

Dagens låt: OMD-"Telegraph"

Inga kommentarer: