söndag 16 september 2007

Jag kommer att köra dig tills jag dör.


Aldrig har väl en vit skjorta och ett par svarta 501:or sett så fantastiska ut.
Ödmjukt och uppkäftigt i ett. Det är charmigt, det är "en av oss" där uppe.
Jag vill vara där uppe! (nästan om jag bara hade stake nog).

Och aldrig har väl jag väntat med så mycket förväntan och förhoppningar inför en skiva.
Om jag ska vara ärlig så var jag faktiskt inte så pepp inför BD's "Crueltown" släpp. Där rycktes jag bara med i hypen och masshysterin.
det kommer att vara som jul nyår och min födelsedag när Pascal släpper sin nya skiva.
Alla nya låtar som de spelade igår kändes som gamla goda vänner som man inte visste att man saknade. Cadillac låten (vet ej namnet) och "Dö på en toalett" är storslagna i sin enkelhet.
Jag har återigen något att se fram emot.

(fyi: Fredrik Strage tar all växel när han köper en öl)

Dagens låt:
Pascal-"Kom inte till mig"

1 kommentar:

Anonym sa...

Tacksam för första kommentaren på gårdagens konsert - som jag inte var på - som en öm moder kan längta att höra av sitt stora barn. Tackar att allt var som det skulle. Önskar att flera kunde skriva några bra kommentarer. Väntar oxå på skivan!