fredag 7 september 2007

as her paintings improved her kissing got worse.

Inget händer här, bara målande.
Jag försökte liva till det lite med en wet t-shirt tävling (jag målar i en av Olles gamla vita jobb skjortor) men jag fegade ur. Jag var rädd för att vattnet var kallt.
På Bandhagens systembolag såg jag en gammal barndoms idol, Johan från Bollibompa. Johan tror jag att han heter, det är han med Pipen va?

I morgon får jag väl "offra" mig igen. Håkan Hellström på Grönan. Egentligen så behövs det inte för Olle kan säkert (som vanilgt) hooka upp med någon. Det är ju inte direkt svårt att hitta någon som gillar Håkan. Han är ju inte någon Darren Hayman direkt, för Darren Hayman är fantastisk.
Så fantastisk att man går själv till en klubb och ser det, för det är vad han själv skulle gjort.
Homage!

Dagens låt:
Sisters of Mercy-"Colours"

Inga kommentarer: