torsdag 20 september 2007

Jag vill inte bli levande begravd

Jaha, då ser man alltså fet ut.
En kund frågade vilken storlek jag hade valt i en blus 40 eller 42.
Jag hade tagit en 36 eller 38, visserligen är storlekarna väldigt generösa hos oss, men jag drar fan inte en 42. Jag har inte tuttarna för det därför måste jag ha mindre storlekar eller så får jag strunta i det.
Men jag sa att jag hade tagit en 40, om jag hade sagt vad jag egentligen tänkte hade jag säkert fått en "yeah right." blick. Jag är väl inte så stor, jag är lång.
Som tröst har jag min klänning från indiska som går i lite french made stil eller som japanska coola småtjejer har.

Hantering av odöda är jävligt bra, jag kommer nästan ha läst ut den innan jag åker till Norrköping på lördag om det fortsätter såhär.
Den är riktigt obehaglig, när jag gick uppför backen hem fick jag för mig att det skulle stappla ut någon "omlevande" bakom krönet. Men där fanns bara en tjej med hästsvans.
Jag är så lättpåverkad, jag har drömt förr att jag blivit jagad av zombies i tunnelbanan. Snabba zombies som i Dawn of the Dead. Det var jävligt obehagligt.
Men boken är bra , oh ja.

Dagens låt
Liket Lever-"Levande Begravd"

Inga kommentarer: