måndag 10 september 2007

Televisions not over

Så mycket TV så lite tid!
Nu är det mean girls, men hela kan jag inte se för CSI böjar kl 21 och miniatyr nissen är tillbaka. Men samtidigt är det Nyberg och Törnblom på 3:an, ett progtram jag aldrig skulle titta på om det nu inte var så att en snubbe från Olles jobb ska vara med. Så kul! Hans flickvän är avundsjuk och kollar hans SMS och sådant. Hur tänker man när man ställer upp i ett sådant program, tror man att en kolleger inte kollar på TV?
Priceless.

Jag har guldfrossa nu, det kickades igång på riktigt nu med mitt nagellack.
Nu har jag spanat in en klänning på jobbet.
Jag kommer väl att se "så ute" ut men då är uppdraget slutfört.

Och manics ska göra en julsingel, jag har ju en svaghet och det är jullåtar. Eller bara julen i allmänhet. Fast om manics egentligen behöver göar en jullåt kan ju diskuteras, covern på "Last Christmas" är oemotståndlig

Dagens låt:
Television-"Friction"

Inga kommentarer: