onsdag 12 september 2007

I would go out tonight but...

Jag har något att ha på mig (min fina nya guldskimrande pliserade klänning) men ingen att gå med. Vad är det för mening med att vara ledig onsdag och torsdag om man inte kan gå ut och mittiveckan klubba?
Jag skulle verkligen behöva en drinking buddie, då helst med samma/likartad musiksmak som mig, kön är oviktigt. Ålder? ja kanske 20-30 år. Någon som är antingen lika eller fulare än mig, man ska helst inte umgås mellan sina olika samhällsgrupper/utseende grupper.
Babasonic låter sådär lagom kul idag, inget speciellt direkt bara en ursäkt att gå ut.
Men jag får roa mig på andra sätt.
Jag har redan städat badrummet, kopplat om och satt upp min nya sovrumslampa och bakat muffins. Det som finns kvar på agendan är att städa ur garderoben som ser över jävlig ut och kanske göar något snyggt smycke i lera. För visioner det har jag, ingen att dricka med, men visioner det har jag.

"We only wanna get drunk, and we are not allowed to spend as we are told that this is the end"
Den som gissar rätt på vad textraden kommer ifrån kan vänta sig något angenämt.

(Jag hade personal möte idag och chefen berömde mig så att alla skulle höra det, det kändes..... olustigt)

Dagens låt:
Fad Gadget-"Luxury"

Inga kommentarer: