fredag 14 september 2007

I've been working all day and now I need som attention.

I morgon, äntligen, som jag har väntat.
Vi har diskuterat att Pascal på Debasers lilla scen måste vara en match made in heaven.
Det är allt jag tänker på, jag lever för morgondagen. Då blir det Pascal för fjärde gången, kunde varit femte men jag vågade ju som sagt inte att gå till Kafe 44 ensam i påskas.
Pascal lämnar en alltid sugen efter mer, man kan inte få nog. Korta konsereter är perfekta.
Komprimerat till perfektion, man hinner inte tröttna.
Det är nog det svenska band jag helst skulle villja vara med i, det verkar vara så avslappnat och kravlöst på något sätt. Oklanderlig smak har de, både vad det gäller musik och kläder. Isak är en riktig modeförebild.
Jag ska inte bli för full och skämma ut mig som i lördags, eller som när jag såg dem på medis och skrek rauk 'n' roll för full hals.
Jag ska försöka och jag har en liten garanti eftersom det är jobb på söndag.
yey Pascal!
(och ny mobil har jag med kamera och allt, och rosa är den.)

Dagens låt:
Pascal-"Krog i Hamburg"

Inga kommentarer: