måndag 17 september 2007

and everynight I pray for mail in the morning (pt2)

Aldrig får jag min bok (Dark Entries om Bauhaus), de jävlarna på bokförlaget i England har tagit mina pengar och mina förhoppningar. De har tagit dem och spolat ner dem i toaletten.
Jag blev så glad när jag såg att man kunde beställa den hos dem efter en period av maniskt letande.
Det var alltså för bra för att vara sant.
Jag som ska bila till Norrköping på lördag, då skulle det vara perfekt läsning.
Med "Kärlek är ett blandband" finns det säkert en stor risk att jag börjar gråta. Visserligen gråter jag av allt men den boken träffar fan nästan "too close to home".

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan trösta dig med att det inte är så farligt långt till norrköping.
kärlek är ett blandband - så heter den. fan, jag läste om den för länge sen i DN, och ville genast köpa den, men var pank. sedan har jag fått för mig att den inte var översatt, jag kom inte ens på vad den hette, och tänkte att jag måste gå till akademibokhandelns engelska avdelning, och leta någon dag. tack, nu fick jag det klart för mig.

rocky sa...

nä jag vet, brorsan bor där och har åkt dit många gånger. Men jag ska bila med kära mor och måste hålla mig sysselsatt.

"..Balnband" finns att köpa på bokskotten på svenska.