tisdag 12 juni 2007

you can buy her this one here, this one here and this one here. Everythings for sale.

En intressant dag i stan. Det var signering på Bengans på Drottninggatan med ett för mig okänt mig okänt band. Tokio Hotel hette dem och det var en jäkla massa tonåringar där, vilket fick mig att känna mig väldigt gammal och mycket ohipp. Men det var intressant, en massa små barn med färgat hår, korta kjolar, randiga strumpor och text i pannan. Som en korsning mellan emos och westlife fans. Jag blev så glad av att se spektaklet och nu måste jag kolla på youtube vad det var för band. Hörde lite i förbi farten, det lät dåligt och dem vara ganska fula.

På Urban Outfiters shoppade jag loss på acc rean (accessoarer). 3 halsband med stora hängen, jag känner mig lite som Mr T.
Jag ska nog lägga upp bilder sedan.

Kändisspaningarna bestod av:
Theodor Jensen, jag är övertygad om att vi är släkt han är så lik min farfar samt så har vi samma efternamn.
Magnus Betneér
Miss Universum

Pratade med grannen under mig om elmätaren, första samtalet med någon här och jag har bott här sedan februari.


Dagens låt:
Martin L Gore-"Compulsion"


Inga kommentarer: