lördag 9 juni 2007

I'm sticky with a hot hot heat

Det var rena helvetet på jobbet idag, ingen luft över huvudtaget. Det var kvalmigt klibbigt och en massa folk som stökade och var allmänt jävliga. Madde fick hör av en tant att det var skandalöst att hon fick jobba i butik. Men tanter brukar brusa upp väldigt lätt, inkontinens kan säkert leda till lättretlighet. Magen kom in idag, jag fattar inte varför hon jämt ska komma och störa mig i kassan när jag är upptagen med andra kunder. Men hon är ju lite speciell, jävla psykfall....
Sedan så missade jag tunnelbanan bara för att jävla Stockholm marathon gick förbi Valhalla vägen så jag fick gå in genom centrumet. Om jag hade fått gå över vägen som vanligt hade jag haft goda marginaler, och jag hade inte direkt lust att springa och bli ännu äckligare.

Bakat hallonpaj i våran konstiga ugn, efter 3 minuter var den lite bränd utanpå så jag fick lägga folie över. Jag har ingen aning om hur den smakar...

Dagens låt:
Pink Grease-"Fever"

Inga kommentarer: