söndag 17 juni 2007

we want a shruberrie

Fråga mig inte om stavningen på rubriken, det är aldelles för sent, eller för tidigt. Men det hänvisar förståss till Monty Python, och till mitt buskage som jag går på toaletten i.
Mina händer luktar korv och jag har dansat till det bästa från typ 60-70-talet. Men så går det där DJ:n har djupare fåror runt munnen än Per Gessle.
Om någon hade frågat mig igår om jag kunde se mig själv dansande/skrikande till Led Zeppelin-"Whole lotta love" skulle jag svarat nej. Men nu är det ja. För mycket av allt och jag är skamlig, ush vad skamlig jag är och smutsig.
Social också, nästan som Martin Gore så länge jag fått i mig lite booze. Lovprisar kyckling gyros och småpratar med folk. Jag som lever efter devisen "Small talk stinks".
Men jag tror att jag kan vara trevlig och att folk kan gilla mig, så länge jag har druckit lite.
Och jag vill ju egentligen bara bli omtyckt, bli omtyckt och ha en egen klubb.
Då är jag nöjd.

Kvällens/nattens låt:
Led Zeppelin-"Whole Lotta Love"

Inga kommentarer: