tisdag 5 juni 2007

the road to hell is paved with good intetions

Jag kommer typ att få sparken, eller ja, min tjänst kommer att upphöra pga av att två butiker ska stängas och sist in först ut, men eftersom madde går på amma ledighet så kommer jag att få hennes vikariat vilket kommer leda till mera pengar. Hon kommer vara borta typ ett år, och hon erkände för mig att hon inte tänkt komma tillbaka. Jag vill ju inte heller vara kavr i ett år till så nu kan jag söka jobb utan att vara rädd för att chefen ska lacka på mig.

Hässelby igår och TP, mycket ofördelaktiga frågor. Willy och Thomas fick alla lätta. Men det gick ganska bra ändå, jag impade på folk och det är allt jag vill. Dessutom så tror jag inte att dem hatar mig, jag kan kanske interagera med folk i min ålder. Det är bara så att det sker så sällan att jag aldrig får en chans att utveckla min förmågor.

IKEA idag och ny fåtölj. Skitsnygg fåtölj och Olles föräldra fick min gamla fula. Storhandla på Willys och backläsk. Härliga grejer.
Fick också Fad Gadget-"Under the flag" idag, grym skiva. Så ska "elektorinsk" musik låta.

Dagens låt:
Siouxsie & the banshees-"Not Him"

Inga kommentarer: