söndag 24 juni 2007

Generation Terrorists

Jag kommer att hamna i helvetet så det spelar ingen roll vad jag gör nu när det redan är bestämt.
T.o.m Olle tycker att jag är elak när jag sprutar fönsterputs på flugor som parar sig, eller när jag skrattar åt folk med olika handikapp. Men det spelar ingen roll nu, när jag är snäll får jag inget tillbaka och det är roligare att vara elak. Karma existerar inte.

Jag är rädd för att flyga själv, jag kommer irra bort mig på flgplatsen, jag kommer inte att få ut min biljett, jag kommer att missa flyget, väskan kommer försvinna.
Det som egentligen är det största orosmomentet är den där jävla e-biljetten, jag är som en gammal tant. Varför ska dom hålla på med en massa nymodigheter, vad är det för fel på en vanlig pappersbiljett? Och det där med att man inte får ha med sig vätskor på planet känns ju jäkligt kul. Först tänkte jag att jag kunde ta min väska som handbagage eftersom jag kan låna hårspray av syrran. Men så kom jag på att jag ska ta med en grej från Lush till henne, så det sket sig. Jag hade också glömt bort att jag har linsvätska som ska med. Jag måste alltså checka in mitt lilla bagage för 3 dagars vistelse i Simrishamn. Jävla terrorister bara förstör.
Jag kommer inte kunna sova natten till tisdag, för mycket att tänka på.

Dagens låt:
the Cramps-"Human Fly"

Inga kommentarer: