lördag 2 juni 2007

It's a sin

Det är gränsfall till högmod , men jag tycker att jag är otroligt rolig och väldigt underhållande.
jag brukar sitta och reflektera över vad jag gjort för att sedan tänka, fan vad jag är skön.
Som igår på Medis. En tjej hade snott min plats medan jag var och kissade. När jag kom tillbaka lutade jag mig fram bakom henne knäppte med fingrarna vid hennes öra och sa "det är nog bäst för dig att du reser dig nu". Lite sådär hotfullt, men kul, eller hur?
Eller att skrika Raukenroll till Pascal, men det drar nog lite mera åt det underfundiga hållet..
Högmod var det ja, är det därför jag inte har några vänner?
Högmod, tur att jag inte är religiös
Tur att man kan lyssna på Blasphemous Rumours, eller It's a sin och kanske ta sig an en annan dössynd när man ändå håller på, lättja eller frosseri?
"Theire both so good, I can't choose!"

Inga kommentarer: