onsdag 13 juni 2007

Tokio Hotel

Det här var alltså vad jag stog och tittade på igår.
Jag förstår inte hur så många sökt sig dit samtidigt som jag aldrig hört talas om bandet i fråga.
Det är inte så att jag är intresserad av dem, musiken var mycket beige, men när något lockar över tusen tonåringars intresse så tycker jag att jag borde ha hört talas om dem i förbi farten.
Jag som brukar skryta om att jag har koll på allt även sånt jag inte gillar, men jag börjar väl bli gammal. Vad lyssnar kidsen på nuförtiden? Vad gör kidsen nuförtiden? Säger man ens kids nuförtiden?
Jag skulle villja ha en fadder i nedre tonåren som informerar mig om current events, så kan jag informera denne om vad som är kvalitativt och förbereda dem inför ångesten över att växa upp.
Om någon är intresserad, eller bara känner igen sig går det bra att lämna ett meddelande.

Dagens låt:
Otis Redding-"These Arms of Mine"

Inga kommentarer: