lördag 2 juni 2007

ge mig allt

Nyligen hemkommen från Pascal och Olle har bränt sig på en glödlampa. Otroligt heta glödlampor som satt vid scenkanten,
Pascal var helt otroliga, jag kan knappt bärga mig inför andra skivan. Lite överförfriskad ställde jag mig allra längst fram och skrålade, varför ska jag jämt skrika Oi?
Men bra var det, läskigt bra,
Pascal är Sveriges bästa band just nu, TTA, Elmo, Mary Ohnettes whatever ät min skit, Pascal är överlägsna och ständigt intressanta.
Jag tror att mnin och Olles entusiasm lockade fler folk fram till scenen, men jag ska inte tro att jag är viktigare eller bättre än vad jag är. Men så kändes det. Någon tog kort men jag hade vett nog att i sista sekunden vända bort huvudet.
Pascal, Pascal, Pascal.
Geeees...
Bäst.
Något att leva för igen.

Kvällens låt:
Pascal."Dö på en toalett"

Inga kommentarer: