onsdag 6 juni 2007

sometimes when you walk the streets I peer by.

Nationaldag, vilket jävla ripoff. Vilken helg är det vi bytt ut mot en dags ledighet? Vilken miss, folk vill ha en dags ledighet istället för en långhelg. Nu påverkas ju inte jag av detta efersom jag jobbar ändå men alla som går omkring och viftar hjärndött med den svenska (så oestetisk) flaggan kan känna sig så pissade på. Dessutom så leder denna lediga dag bara till flera nazi demonstrationer, som ju är ett trevligt inslag i den svenska kulturen. Idioter.
Olle var inne i stan och tog koprt på lite nazister, dem ser så vanliga ut (lite tjockare och lite bonnigare kanske) att jag trodde att jag såg någon jag kände på varenda bild.
Jag är iaf ledig och på torsdag och fredag, sug på den!

Det är redan för varmt och jag har minst 3 månder kvar av lidande, fula kläder och svett.

Dagens låt:
Screaming Lord Sutch-"Jack the Ripper"

Inga kommentarer: