fredag 22 juni 2007

midzombieafton


När jag och Olle satt och åt våran midsommar middag, hamburgetalrik med hemmagjord klyftpotatis och coleslaw, till "Land of the Dead" fick jag en snilleblixt.
Detta borde vara våran tradition, hamburgetallrik och zombiefilm istället för sill och blommor.
Midsommar har ändå aldrig varit min "cup of tea", först zombie film och sedan på kvällen kan jag mycket väl tänka mig att möta upp med några bekanta för umgänge.
Fast idag damsög jag istället och Olle gick till jobbet.
Olle ja, han fyllde år idag. 24 och jag hade gjort ett hjärta av chokladbolls smet som jag skrev 24 på med pärlsocker. Ibland är jag duktig, ibland mindre.
It's all good och på tisdag åker jag till Simrishamn för att träffa syrran, hemska Simrishamn.
Jag ska flyga dit, ensam, jag har aldrig rest ensam förr men jag har varit så skötsam på senare tid så jag klarar mig nog.

Dagens låt
the Cramps-"Zombie Dance"

Inga kommentarer: