fredag 8 juni 2007

I'm hot, with a hot hot heat.

Jag klippte mig idag, och jag höll på att förgås.
Det var varmt, olodligt, jag kände bara hur svetten rann nedför ryggen och mellan brösten. Varför av alla dagar valde jag just denna att ha en grå kjol? En sådandär frisörkappa man får ha på sig stänger verkligen inne värme, och lägg till en hårför till den där ekvationen...
Men håret blev iaf OK, kort och bra.
Och på tunnelbanan hem hade en tjej sin katt med sig, söt var den...

Nu när värmen är här finns det bara tråkiga uteserveringar/klubbar att vara på, inneklubbar är på tok för varma. Debasers uteservering gör mig totalt förbannat. Den är skamligt dålig, dyr dricka, dålig musik, dåligt uppbygd, dåligt helt enkelt.
Jag längtar till hösten med snygga kläder och inneklubbar, längtar till att se Ace efter renoveringen. Man kan kanske hoppas på toalettlock?
Jag skulle villja ha en egen klubb....

Dagens låt:
Andre Williams-"Bacon fat"

Inga kommentarer: