lördag 16 augusti 2008

you know your worst is better than their best

5:e platsen har stigit oss åt huvudet.
Idag när vi firade på Mississippi Inn handlade samtalet nästan uteslutande om popquiz. Och främst om vad som skulle hända om vi faktiskt vann någon gång, vilket iofs känns väldigt otroligt. Men i vilket fall som helst fick jag ångets för at jag inte kan hantera utrustningen och hur vi 4 ska kunna sammanställa ett poquiz som bor på olika håll och jobbar helt olika tider.
Men det är ändå en dröm eftersom jag aldrig kommer bli rockstjärna, DJ eller musikjournalist siktar jag på popquiz. Jag kan nästan känna lukten av det. Vad det luktar? Sött och svett.

Dagens låt:
Stiff Little Fingers-"Suspect Device"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud vicken låt, gammal som gatan (ungefär som jag), hade helt glömt Stiff Little Fingers.
Man tackar.

rocky sa...

varsågod.