fredag 15 augusti 2008

top 5, bitches!

Tuuut, tuut, tuuuuuuuuuuuut!.
Det där var jag som blåste i min egen segertuta för igår hände det jag inte vågade drömma om. Vi kom på delad 5:e plats på popquizet igår. Helt jävla otroligt! Som vanligt tog jag merparten själv men jag skulle inte klara mig utan mina fantastiska lagkamrater: Olle, Lisa och Cissi skål på oss!
Jag kände på mig att det skulle gå hyffsat när jag såg att en utav quizmakarna hade en Adam & the Ants t-shirt. Sisters of Mercy var äntligen med, så som jag tjatat. Vi var som lyriska när vi fick höra vår placering, vi var nog gladare än dom som vann vad dom nu hette. Nu har vi gjort oss ett namn där och att vi är en kraft att räkna med.
Ingen av oss jobbar inom den branshen överhuvudtaget och vi spöade Hannah Fahl från P3. Sug på den!
Det här är det närmsta jag kan komma känslan när det fotbollslag som man stödjer vinner. Fast det här är större, det här är musik.

Imorgon firar vi våran 5:e plats med middag på Mississippi Inn

Dagens låt:
the Horrors-"Count in Fives"

4 kommentarer:

Anonym sa...

en får gratulera... :P

Sånger från nedre botten sa...

Med tanke på din bakgrund borde väl en viss europalåt ha varit dagens...

;-)

rocky sa...

I dont get it?
Var du på popquizet?

Sånger från nedre botten sa...

Nåt med Final i och nedräkning...

Gitit?