lördag 30 augusti 2008

the up isn't worth the down

  • Internet låg nere 1 dag här hemma och jag höll på att förgås. Jag gick och lade mig innan kl 22, tristess gör en utmattad. När saker inte går som planerat bli man också trött. Jag är tydligen inte alls ledig på popquizet och mitt nya schema är som gjort för att suga ut den lilla livslust som jag har kvar.
  • Min favoritserie "Supernatural" ska tydligen sändas på kanal 5 istället för SVT. Jag känner mig väldigt kluven inför det. Jag brukar gilla kanal 5 för deras ärliga trashighet, men jag vill nog hellre se "Suprenatural" sändas med respekt och utan störiga reklamavbrott.
  • Råkade ut för en hemsk olycka med skrivaren på jobbet i morse. Det är jobbigt nog att arbeta på lördagar och det blir inte bättre av att man förlorar en massa blod innan kl 10.
  • Kattfan löper och måste kastreras men det kan först göras på tisdag, om vi nu får en tid. Om jag nu vågar ringa och boka en tid.
  • the Wave Pictures är ruggigt bra
  • Pungsparkad av SL, jag har köpt säsongskort idag.

Dagens låt:
Glas Vegas-"Daddy's Gone"

3 kommentarer:

Culkin sa...

På tal om titeln, jag har ett sjukt svajjigt humör.
Grinig-gammal-gubbe vs Sunshine.
Jag får inte bukt med mig själv...

Är det spikat att Kanal 5 visar säsong 3? Bättre än tv4 iallafall.

Anonym sa...

jag måste först bli pungsparkad av studentkåren, innan jag får pungsparkas av sl. de måste skriva ut ett kvitto på betald terminsräkning innan jag får köpa sl:s studentkort och åka buss igen. men jag ska för all del inte klaga, för det blir nog billigare ändå.

rocky sa...

culkin: Yepp 7 september, det är en söndag va?

sofia:
jasså jag trodde att man bara behövde visa något csn kort eller liknande.