måndag 18 augusti 2008

talk to the cashier he wont suspect

Jag skäms när jag köper vissa grejer, ett axplock:
  • toalettpapper
  • deodorant
  • isterband
  • blodpudding
  • chips
  • färdigrätter
  • riskakor

Jag skäms en del när jag varit och handlat på Gina tricot, om möjligt så stoppar jag ner påsen i en väska eller en annan påse. Som om jag gömmer bevisen.

Men om jag handlat skivor eller böcker slänger jag gärna omkring påsen och tar upp innehållet för en närmre granskning på tunnelbanan..

Dagens låt:
Slits-"Shoplifting"

4 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

En gång - aldrig mer - köpte jag en julklapp till min gamla morbror i djyrgårdstältet på Sergelstorg. De försökte ge mig en påse att bära i (det var en strut karameller) men jag slängde snabbt ner eländet i min väska. Det får finnas gränser för skam man utsätter sig för!

rocky sa...

exakt.

Anonym sa...

vem fan köpet isterband anyways? ja du borde tamejfan skämmas.

rocky sa...

vadfan, man sprättar upp den och steker med potatis. salt och gott.
Men var blodpudding ok?