söndag 24 maj 2009

ring your bell

Jag har deltagit i Ben & Jerrys "Do the world a flavour" tävling, och jag hoppas verkligen på vinst. Inte för att jag vill åka till den Dominikanska republiken, när jag tänker efter så vill jag verkligen inte det. nej jag vill äta min egen kombinerade smak. Jag borde fan vinna, för vem kan säga nej till vaniljglass med jordgubbs "swirls"(sådana som finns i cheescake glassen) chokladbitar och bitar utav munkar (dougnuts). Det låter ju så jävla gott. Men det som gör att jag borde vara garanterad en vinst är namnet jag gav den. Helt i Ben & Jerrys anda: "Dough Nuts!"
Jag borde flytta till Vermont och börja jobba som sk "flavour guru".
Jag vill vinna det här nästan lika mycket som jag vill vinna quizet.

Dagens låt:
Jonathan Richman & the Modern Lovers-"Ice Cream Man"

3 kommentarer:

Anonym sa...

manics nya!!!!!!!! gudomligt bra. och vilket omslag!!!!

rocky sa...

Jag har inte riktigt hunnit lyssna ännu, har köpt på mig lite för mycket skivor; men en snabbis på spotify var lovande.

Missade du mitt inlägg angående omslaget förra lördagen tror jag..?

Anonym sa...

måste ha gjort det. jag hade hittat ett så sjukt dåligt trådlöst som jag snodde mig in på till och från, när jag lyckades komma in, i gbg. så bloggläsande fick stå undan lite.
får uppdatera mig.