fredag 29 maj 2009

It's my desire.

I morgon måste jag skicka iväg min blankett om namnändring. Jag har velat i ett par år nu och det är framförallt oron över ett avslag som fått mig att skjuta upp det hela. Oron över att lämna "anknytning till namnet" fältet tomt har varit en orsak till bryderier. Måste jag verkligen fylla i det? Jag har ingen anknytning jag vill bara ha det där namnet på mitt ID.
Fältet lämnas tomt nu, jag vågar inte ljuga ihop en historia för Skatteverket, dom jävlarna har ju koll på alla. Och om Willy får heta Pow i mellannamn borde mitt inte orsaka några problem.
Vi säger så.

3 kommentarer:

Anonym sa...

lägga till clive?

sofia sa...

du måste berätta!

rocky sa...

Inte Clive.
Och jag säger först när jag fått godkännande/avslag. Jag tycker i vilket fall som helst att det är otroligt roligt och underfundigt, istället för en tatuering.