tisdag 19 maj 2009

inte redo

Jag börjar nästan tro att det är svininfluensa jag bär på, men det är väl bara hypokondrikern i mig som talar.
Kunde inte andas i natt och drömde att jag åkte bil med James Hetfield och Lars Ulrich, trevliga karlar det där. Var övertygad om att jag hade feber när jag vaknade i morse, det skulle iaf förklara drömmen, men det rörde sig bara om beskedliga 36.9. Alltså jobbade jag ändå även om det mesta var ansträngande och svettigt. Jag borde varit hemma, jag borde stanna hemma imorgon men så kommer det inte bli även fast jag idag har hostat upp en blodspräcklig slemklump. Jag är hellre sjuk än brottas med skuldkänslor.


Nytt från Pascal som fortfarande är Sveriges bästa band. Hushållet väntar spänt på nya skivan.

3 kommentarer:

Culkin sa...

James & Lars är nog trevliga killar, det känns som om de alltid varit geeks.

Förövrigt gillar jag att du skriver om oss som "Hushållet".

rocky sa...

vårat DJ kollektiv.

Anonym sa...

Väntar på att få höra studioversionen, eller IRL. Bra band, dåligt ljud. Troligen bra.