onsdag 13 maj 2009

Nobody's diary

Jag slängde dammsugarpåsen. Jag tog på mig diskhandskarna och började svettas ymnigt men jag gjorde det ändå.

Imorgon är det quiz och jag hade tänkt att jag skulle "plugga" lite Disco. Efter ett tag kom jag på att det är sant det där som man säger "Disco sucks!". Så jag bakade citronkakor och lyssnade på Depeche Mode istället. Det får gå som det går imorgon även om det är SoBas tur att vinna. Vi har gjort oss förtjänta av det. För att underlätta en vinst skulle ett drömscenario vara: stillbilder från musikvideos och ett schlager block, 75% av SoBa kan schlager om det nu är något att skryta om.

................
tränar med lite quiz på SVD.se och jag kan lika mycket om Beyoncé som jag kan om postpunk (8/10 på bägge).

1 kommentar:

sofia sa...

jag hade helt glömt det här med quizet. hade ursprungligen tänkt gå, och ge det en andra chans. men ikväll blir det massiv läsning inför idiotisk uppsats istället.
håller tummarna för er ikväll!