lördag 23 maj 2009

Hold on to that feeling.

Från dansgolvet igår:
Carro:"Oh Journey!"
Olle:"jag kan inte Journey"
Carro:"Men det är ju Journey!"
Olle:"tystnad"
Carro:"Just a small town girl!"skrikandes och viftande med armarna.

Våra samtal börjar upprepa sig, Journey kan bytas ut mot valfritt band, annars är detta ett samtal som återkommer veckovis.
Plattvändarna på Debaser igår var så jävla bra. En överraskning med varje ny låt, så otippat. Tack för den.
Nu kan man inte vara ute sent längre. Det är för ljust, det finns inget att gömma sig bakom.



Jag borde väl skämmas men jag har tappat bort min skam. Livet är för kort för det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

skäms aldrig för nånting du inte ska skämmas för.
har du rosa platåskor med kilklack, kort leopardkjol som slutar precis under skinkan och svarttuperat hår med glitterspray, då kan du skämmas.
inte nu... nej nej....

rocky sa...

nej jag kan ju inte gå i klackar.
Jag släppte skammen när jag flyttade till Bandhagen.