fredag 15 maj 2009

If loving you is wrong I dont wanna be right

Det blev en mycket ärovärd 5:e plats i en mycket jämn match, det finns så mycket att älta, varför suddade vi det, varför ändrade vi det, varför skrev vi inte det. Men jag skjuter bort det och känner mig nöjd, även om planen var en vinst för som lag behöver vi ganska lång tid på oss att konstruera ett quiz. Vi 4 jobbar så olika tider varav 2 även studerar. Vi tar det i september, right?
Vad ska jag göra nu när jag inte har ett quiz att se fram emot? Jag kommer få abstinens. Jag kommer dammsuga hela Stockholm i jakt på en fix.
Eller kanske ta tag i det där med gitarren. Eller göra quiz för det andra SoBa.....

Dagens låt.
AC/DC-"Girls Got Rythm"

2 kommentarer:

sofia sa...

nu har du jättelång tid på dig att bli the rain man of popquiz.

rocky sa...

Jag ska ligga i som en atlet som tränar inför OS.