måndag 18 maj 2009

Love under will

Jag har lagat mat, som blev god!
Lax i ugn med en chili/lime rub och en hint av vitlök, bulgur och en örtsås. För att damma av en gammal klyscha: Carro är Kung!

Var i Täby igår och hälsade på "svärföräldrarna" som varit i New York, och jag är ganska säker på att jag fått svininfluensa.

Annars: skivköp (D.A.F) byxköp (i storlek 31!) byxproving (i storlek 38!). Jag kanske inte är så fet som jag tror, börjar dock bli lite alkoholfet men det har varit värt det än så länge.

(tips på homoerotik mottages fortfarande)

Dagens låt:
D.A.F-"Der Mussolini"

5 kommentarer:

Alla smutsiga detaljer sa...

DAF - mmm härliga tider, jädrar vad vi dansade Stentorp och jag, på Ritz reunion...

rocky sa...

det kan jag tänka mig, jag dansar här hemma när jag plockar ur diskmaskinen.

sofia sa...

lax i ugn kan mycket väl vara den bästa maten som finns. medan byxprovning oftast är den värsta klädprovningen som finns, förutom när man har en "bra" storlek såklart.

hm ... homoerotik. får hjärnsläpp. det enda jag kan tänka på är det där suede-albumet som jag tror heter just "suede", som animal nitrate ligger på.

rocky sa...

det går ju så lätt, maximal matlagning med minimalt jobb.

Jo jag har funderat på det också men det är svårt att se kön på hånglande paret. Dogman star däremot har en naken man utsträckt på en säng..

sofia sa...

det är faktiskt sant. det är typ jag själv och vill se homoerotik och tänker att det är det.